LSPR > Novice
Novice
Kako dobro piarovci ovrednotimo svoje delo
Marca se bo v okviru Londonske šole za odnose z javnostmi začela uriti nova, že 28. generacija udeležencev. Presek diplomantov LSPR, po 23. letih odkar ta izobraževalni program s področja komuniciranja poteka v Sloveniji, kaže, da se nanj prijavljajo tisti z dolgoletnimi širokimi izkušnjami, pa tudi posamezniki, ki v podjetju ali organizaciji delujejo na določenem področju, recimo internem ali produktnem…
VEČ
LSPR vam ponuja širok nabor znanj
Že več kot dvajset let urimo komunikatorje. Ne glede na to, s kakšnimi izzivi na področju komuniciranja se udeleženci soočajo, jim v treh mesecih s pomočjo 21 programskih modulov pridemo do dna. Koliko časa v vašem podjetju namenite nadgradnji komuniciranja? Uspešno komuniciranje je vsakodnevni izziv vseh. Znanje moramo osveževati in nadgrajevati. Predvsem je pomembno spremljanje trendov in dobrih praks. Program…
VEČ
Obvladovanje komuniciranja ni samoumevno
Na uspešnost poslovanja vpliva več dejavnikov, med njimi ima zagotovo veliko vlogo klima v podjetju, sodelovanje med oddelki, osebna rast in produktivnost zaposlenih, utečeni delovni procesi, kreativni in uspešno realizirani projekti, zadovoljni zunanji partnerji in potrošniki. Skupni imenovalec tem dejavnikom je dobra komunikacija, ki jo velikokrat dojemamo kot samoumevno. Koliko časa v vašem podjetju namenite optimiziranju, izboljševanju ali nadgradnji komuniciranja?…
VEČ
Avtentično komuniciranje in kakovostni medsebojni odnosi postajajo ključni
S Katjo Krasko Štebljaj, predavateljico na Londonski šoli za odnose z javnostmi (LSPR), smo se pogovarjali o (kriznem) komuniciranju v času epidemije in spremembah, ki jih je ta vnesla tudi v odnose z javnostmi. Kako se je v času pandemije covida-19 spremenila funkcija odnosov z javnostmi v podjetju? Sedanja krizna situacija je načela razumevanje sveta. V mnogih kolektivih so…
VEČ
Tudi B2B je komunikacija s potrošniki
Kljub digitalizaciji, ki ponuja zmeraj nova sodobna orodja in kanale komuniciranja, so tako imenovani retro pristopi za številna podjetja še zmeraj pomemben člen delovanja in imajo velik doprinos pri uresničevanju poslanstva podjetja in poslovnih ciljev. Poklic predstavnika na terenu je star več kot pol stoletja in brez sprememb tudi tukaj ni šlo. Med drugim se je zaradi drugačnih komunikacijskih in…
VEČ
Umetnost razložiti, da bodo vsi razumeli
Če kje, misel nemškega fizika in matematika Alberta Einsteina, ki pravi: »Če ne znaš razložiti na enostaven način, potem sam ne razumeš dovolj dobro,« velja v stroki komuniciranja. Agencije in podjetja v oddelke za odnose z javnostmi zaposlujejo posameznike, ki svoje naročnike oziroma podjetje razumejo do obisti. Podrobno poznajo potek poslovanja, poglobijo se v izdelke oziroma storitve in razumejo izzive, s katerimi se soočajo….
VEČ
Delaj, kar govoriš in govori, kar delaš: komuniciranje in zakon džungle
Vse bolj se zdi, da največji izziv na področju komuniciranja ni samo izbor pravih besed in zavzeta komunikacijska drža, pač pa slaba praksa, da posamezniki, podjetja in organizacije ne počnejo tega kar govorijo in obratno. Če drža in besede kažejo eno, dejanja pa štrlijo v popolnoma drugo smer, kje je potem kredibilnost govorca, blagovne znamke, podjetja, organizacije in kako lahko…
VEČ
Kako komunicirati z negativci, ki so “napadli” vaše družbene medije?
Eno bolj pogostih praktičnih vprašanj, na katerega vam bomo pomagali odgovoriti že od 2. marca 2021 naprej. Dobro komuniciranje je osnovni pogoj za dobre odnose. Kar vprašajte katerikoli par :). Komuniciranje je ključnega pomena za boljše delovanje zaposlenih znotraj podjetja, pa tudi za odnose med zaposlenimi in naročniki. Ne glede na delovno mesto in naloge. Odnosi z javnostmi postajajo iz…
VEČ

Katera znanja in veščine potrebuje dober piarovec?
John Dalton, direktor London School of Public Relations
VEČ


Tudi odnose z javnostmi so »zadele« korenite spremembe.
Najpomembnejši vidik? Vizualno(st)! Ostani v koraku s časom in znanjem! Denis Oštir, Pro Plus in predavatelj na šoli LSPR
VEČ
Zadnje novice
- Kako dobro piarovci ovrednotimo svoje delo
- LSPR vam ponuja širok nabor znanj
- Obvladovanje komuniciranja ni samoumevno
- Avtentično komuniciranje in kakovostni medsebojni odnosi postajajo ključni
- Tudi B2B je komunikacija s potrošniki
- Umetnost razložiti, da bodo vsi razumeli
- Delaj, kar govoriš in govori, kar delaš: komuniciranje in zakon džungle
- Kako komunicirati z negativci, ki so “napadli” vaše družbene medije?
- Tudi odnose z javnostmi so »zadele« korenite spremembe.
- Katera znanja in veščine potrebuje dober piarovec?
- “Ko končaš, se ti puzzli zložijo v celoto.”
- Kdaj nam pridejo prav protokolarna pravila?
- Glavne razlike med podjetji, ki imajo urejeno komuniciranje v podjetju, in tistimi, ki ga nimajo?
- LSPR na daljavo
- Čas je, da se lotiš poletnih zaobljub in sprememb
- V oktobru se začne kaliti nova generacija LSPR
- Prenovljeni in posodobljeni program PR šole v Sloveniji – število prijav omejeno