Novice

Tudi B2B je komunikacija s potrošniki
Kljub digitalizaciji, ki ponuja zmeraj nova sodobna orodja in kanale komuniciranja, so tako imenovani retro pristopi za številna podjetja še zmeraj pomemben člen delovanja in imajo velik doprinos pri uresničevanju poslanstva podjetja in poslovnih ciljev. Poklic predstavnika na terenu je star več kot pol stoletja in brez sprememb tudi tukaj ni šlo. Med drugim se je zaradi drugačnih komunikacijskih in…
VEČ
Umetnost razložiti, da bodo vsi razumeli
Če kje, misel nemškega fizika in matematika Alberta Einsteina, ki pravi: »Če ne znaš razložiti na enostaven način, potem sam ne razumeš dovolj dobro,« velja v stroki komuniciranja. Agencije in podjetja v oddelke za odnose z javnostmi zaposlujejo posameznike, ki svoje naročnike oziroma podjetje razumejo do obisti. Podrobno poznajo potek poslovanja, poglobijo se v izdelke oziroma storitve in razumejo izzive, s katerimi se soočajo….
VEČ
Delaj, kar govoriš in govori, kar delaš: komuniciranje in zakon džungle
Vse bolj se zdi, da največji izziv na področju komuniciranja ni samo izbor pravih besed in zavzeta komunikacijska drža, pač pa slaba praksa, da posamezniki, podjetja in organizacije ne počnejo tega kar govorijo in obratno. Če drža in besede kažejo eno, dejanja pa štrlijo v popolnoma drugo smer, kje je potem kredibilnost govorca, blagovne znamke, podjetja, organizacije in kako lahko…
VEČ
Kako komunicirati z negativci, ki so “napadli” vaše družbene medije?
Eno bolj pogostih praktičnih vprašanj, na katerega vam bomo pomagali odgovoriti že od 2. marca 2021 naprej. Dobro komuniciranje je osnovni pogoj za dobre odnose. Kar vprašajte katerikoli par :). Komuniciranje je ključnega pomena za boljše delovanje zaposlenih znotraj podjetja, pa tudi za odnose med zaposlenimi in naročniki. Ne glede na delovno mesto in naloge. Odnosi z javnostmi postajajo iz…
VEČ
Katera znanja in veščine potrebuje dober piarovec?
John Dalton, direktor London School of Public Relations
VEČ
“Ko končaš, se ti puzzli zložijo v celoto.”
Karolina Marolt, predavateljica LSPR
VEČ
Tudi odnose z javnostmi so »zadele« korenite spremembe.
Najpomembnejši vidik? Vizualno(st)! Ostani v koraku s časom in znanjem! Denis Oštir, Pro Plus in predavatelj na šoli LSPR    
VEČ