Predavatelji LSPR so strokovnjaki na svojem področju in večletni praktiki. Vsebino modula pripravljajo ciljno, glede na udeležence posamezne generacije. Ob teoretičnem znanju v ospredje postavljajo domače in tuje primere dobre prakse, udeležence urijo na delavnicah, simulacijah in vajah.

Predavatelji

Anja Hlača Ferjančič

Veščine prepričevanja in vplivanja

dnevna urednica in voditeljica na Valu 202

Andrej Krajner

Upravljanje komuniciranja z zaposlenimi

Andrej Krajner ima 20 let izkušenj s področja komuniciranja in trženja. V NLB Skupini je odgovoren za vodenje področja marketinga, digitalne in tržne komunikacije, strateškega upravljanja blagovne znamke in družbene odgovornosti na šestih trgih, kjer deluje NLB Skupina.

Sara Švegl

Priprava sporočila za javnost in novinarske konference

Po skoraj desetih letih dela na področju strateškega komuniciranja tako v naših najbolj znanih komunikacijskih agencijah kot tujini, je v 2021 odšla na samostojno pot, kjer na področju strateškega komuniciranja, predvsem v odnosih z mediji in korporativnem komuniciranju deluje pod PRistno. Sara je članica PRCA in nekdanja diplomantka LSPR. Njeno delo zajema analizo, načrtovanje, izvedbo in svetovanje na področju odnosov...

Ksenija Benedetti

Protokol

Ksenija Benedetti je julija 2000 bila imenovana za šefinjo Protokola Republike Slovenije. Sodelovala je pri pripravi in izvedbi 260-ih državniških obiskov na najvišji ravni v Sloveniji in v tujini ter okrog 80-ih državnih proslavah ter pri drugih, za državo pomembnih projektih. Je članica Koordinacijskega odbora za državne proslave in bila je tudi članica Širše delovne skupine za pripravo in izvedbo...

Gregor Trebušak

Letos teče 16 leto, ko je moje življenje povsem prepleteno z mediji. Začel sem kot študent na radiu Hit. Takrat je bil ta daleč pred konkurenco in je vpeljal v našo medijsko krajino nove pristope in navade. Imel sem srečo, da sem se lahko učil od najboljših. In tudi čas je bil takšen, da so se dogajale največe spremembe, radio se...

Katja Krasko Štebljaj

Upravljanje dogodkov in vodenje kreativnih timov | Vodenje projektov in produkcija | Krizno komuniciranje in upravljanje nevarnosti

Katja Krasko Štebljaj se v družbi ELES, sistemskem operaterju prenosnega elektroenergetskega omrežja Republike Slovenije ukvarja z internim komuniciranjem in vsebinskim marketingom. Skoraj 8 let pa je tam vodila Službo za odnose z javnostmi, Kariero je po študiju novinarstva na Fakulteti za družbene vede začela kot novinarka in urednica več slovenskih medijev. Kasneje pa je svojo strokovno pot razvijala v odnosih...

Tina Cipot

Načrtovanje odnosov z javnostmi

Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v podjetju Lidl Slovenija in Predsednica Slovenskega društva za odnose z javnostmi Čeprav je prisegla, da ne bo novinarka, je na grozo svojih staršev postala ravno to. Po večletnem novinarskem in uredniškem delu, je prestopila na drugo stran, med komunikatorje. Med 2006 in 2010 je bila sodelavka Službe za odnose z javnostmi Telekoma Slovenije, kjer...

Luka Vrtač

Luka Vrtač je v letu 2011 z odliko diplomiral na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, nato pa svojo poklicno pot nadaljeval v odvetništvu. Najprej kot odvetniški pripravnik, po opravljenem  pravosodnem izpitu v letu 2014 pa kot odvetniški kandidat v mednarodni odvetniški družbi. V letu 2017 je stopil na samostojno pot, pri čemer od leta 2020 intenzivno sodeluje z odvetnico Ano...

Ana Miklavec Žnebelj

Ana Miklavec Žnebelj  je študij na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani zaključila z odliko leta 2012, nato pa je praktične izkušnje istega leta pridobivala  s sodniškim pripravništvom pri Okrožnem sodišču v Ljubljani. Istočasno je pričela pot v odvetništvu kot odvetniška pripravnica pri odvetniški družbi, kjer se je ukvarjala tako s civilnim kot tudi s kazenskim pravom. Leta 2015 je po...

Tamara Langus

Digitalni mediji – Komuniciranje na družbenih omrežjih

Tamara Langus je samostojna strokovnjakinja za družbena omrežja in svetovalka za digitalno komunikacijo. Končala je študij komunikologije, smer tržno komuniciranje na ljubljanski univerzi, delala kot novinarka na kulturnih področjih. Delovala je v različnih marketinških in digitalnih marketinških agencijah kot tekstopiska in spletna urednica. V zadnjih dvanajstih letih se njeno delo osredotoča predvsem na spletno trženje. Kot svetovalka za spletni marketing...

Karolina Marolt

Osnove PR - Dobrodošli v svetu PR | Delavnica - komunikacijski načrt | Priprava na izpit

Karolina poslovno uspešnost dosega s sistematičnim in načrtnim izvajanjem digitalnih, internih, korporativnih, tržnih, medijskih in marketinških projektov, danes kot del marketinške ekipe podjetja Flegis, za blagovno znamko Curaprox. Kot urednica vsebin na družbenih omrežjih je sodelovala pri Konferenci medijskih trendov SEMPL, pri Slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah DIGGIT je skrbela za odnose z javnostmi in komuniciranje na družbenih omrežjih. Med...

Darja Zgonc

Nastop pred kamero

Darja Zgonc sodi med najbolj prepoznavne televizijske obraze v Sloveniji. Na POP TV že od samega začetka soustvarja informativni program, sprva kot dnevna urednica in voditeljica, nato kot voditeljica oddaje 24 ur in posebnih informativnih oddaj. Od leta 2004 do leta 2008 je bila tudi odgovorna urednica informativnega in športnega programa POP TV.              ...

John Dalton

Korporativno komuniciranje in korporativna družbena odgovornost

John Dalton se je pridružil David Game Media Group kot svetovalec v okviru katere je razvil njihove medijske šole, ki vključujejo tudi Londonsko šolo za odnose z javnostjo. Tako je postal direktor LSPR UK in LSPR Worldwide ter član Internacionalnega inštituta za strateške študije. Kot specialist na področju blagovnih znamk je bil med prvimi, ki je omenjeno vsebino vključil v...

Boštjan Vrhovec

Nastop pred kamero

Po študiju Primerjalne književnosti in slovenščine na FF v Ljubljani, je Vrhovec diplomiral na AGRFT, Ljubljana, smer filmsko televizijska režija. Kot filmski kritik je pisal za revijo Ekran, časopis Naši razgledi in za radijsko oddajo Gremo v kino. Režiral je več kot 10 gledaliških predstav v profesionalnih in eksperimentalnih gledališčih po Sloveniji. Od leta 1979 do 1989 je bil zaposlen...

Martina Merslavič

Merjenje učinkovitosti odnosov z javnostmi

Martina Merslavič trdno verjame, da je učinkovitost komuniciranja vedno mogoče povečevati. Da si lahko vsak dan boljši, je potrebno najprej zelo dobro vedeti, zakaj nekaj počneš in kakšne cilje želiš dosegati, predvsem pa si določiti indikatorje, ki objektivno dokazujejo, kako si pri tem uspešen. Komuniciranje velikokrat velja za mehko stroko, kjer je težko vse izmeriti in dokazati, imamo pa na...

mag. Nada Majdič Mihelec

Odnosi z mediji

Nada Majdič Mihelec je svojo strokovno pot začela v odnosih z javnostmi (Pristop, Imelda). Izkušnje je nabirala na obeh straneh dela v odnosih z javnostmi, tako kot svetovalka v agenciji za odnose z javnostmi kot tudi v gospodarstvu. Kmalu je odnosom z javnostmi dodala še delo v marketingu. Zadnja leta je vodja službe za marketing v družbi T-2.   Čeprav...

Noah Charney

Kreativno pisanje

Dr. Noah Charney je ameriški pisatelj in publicist, ki se lahko pohvali s kar nekaj knjižnimi uspešnicami, najbolj znan je njegov prvenec z naslovom Tat umetnin, ki je preveden v sedem jezikov, tudi v slovenščino. Charney kot izredni profesor deluje na univerzi v Ljubljani ter na univerzi v Rimu, kot gostujoč predavatelj sodeluje tudi na univerzi Brown. Poznan je kot...

Petra Čadež

Produktno komuniciranje

Petra Čadež ima več kot dvajset let mednarodnih izkušenj na področjih strategij, marketinga in upravljanja blagovnih znamk. Svojo poslovno pot je začela v svetu oglaševalskih agencij in jo nadaljevala na naročniški strani. V zadnjih šestnajstih letih je zasedala številne vodilne položaje v okviru skupine Telekom Austria, vodilne telekomunikacijske družbe v Srednji in Vzhodni Evropi. Bila je odgovorna za trge Avstrije,...