Katja Cimermančič

Merjenje učinkovitosti odnosov z javnostmi

IZOBRAZBA:
PROGRAM: LSPR
SLEDITE:

Katja Cimermančič je vodja oddelka za medijske analize in raziskave v podjetju Kliping d.o.o. Klipingašem se je pridružila pred približno letom in pol, v tem času pa je, skupaj z ekipo, uspela razviti novo metriko na področju analize učinkov komuniciranja – Indeks medijske podobe. Katja se sicer z mediji v različnih vlogah srečuje že od začetka kariere in ima nanje tako rekoč 360-stopinjski pogled. Preden se je pridružila Klipingu, je kot novinarka in kasneje kot članica ekipe vsebinskega marketinga delala na Časniku Finance. Prvi stik z mediji pa je navezala že v srednji šoli, ko je kot novinarka, kasneje tudi voditeljica in urednica oddaje, sodelovala s Televizijo Novo mesto. Katja je po izobrazbi sicer magistra mednarodnih odnosov, delovne izkušnje pa je prek študijskih praks v različnih mednarodnih organizacijah nabirala tudi v tujini.