Martina Merslavič trdno verjame, da je učinkovitost komuniciranja vedno mogoče povečevati. Da si lahko vsak dan boljši, je potrebno najprej zelo dobro vedeti, zakaj nekaj počneš in kakšne cilje želiš dosegati, predvsem pa si določiti indikatorje, ki objektivno dokazujejo, kako si pri tem uspešen. Komuniciranje velikokrat velja za mehko stroko, kjer je težko vse izmeriti in dokazati, imamo pa na...
Nada Majdič Mihelec je svojo strokovno pot začela v odnosih z javnostmi (Pristop, Imelda). Izkušnje je nabirala na obeh straneh dela v odnosih z javnostmi, tako kot svetovalka v agenciji za odnose z javnostmi kot tudi v gospodarstvu. Kmalu je odnosom z javnostmi dodala še delo v marketingu. Zadnja leta je vodja službe za marketing v družbi T-2. Čeprav...
Dr. Noah Charney je ameriški pisatelj in publicist, ki se lahko pohvali s kar nekaj knjižnimi uspešnicami, najbolj znan je njegov prvenec z naslovom Tat umetnin, ki je preveden v sedem jezikov, tudi v slovenščino. Charney kot izredni profesor deluje na univerzi v Ljubljani ter na univerzi v Rimu, kot gostujoč predavatelj sodeluje tudi na univerzi Brown. Poznan je kot...
Petra Čadež ima več kot dvajset let mednarodnih izkušenj na področjih strategij, marketinga in upravljanja blagovnih znamk. Svojo poslovno pot je začela v svetu oglaševalskih agencij in jo nadaljevala na naročniški strani. V zadnjih šestnajstih letih je zasedala številne vodilne položaje v okviru skupine Telekom Austria, vodilne telekomunikacijske družbe v Srednji in Vzhodni Evropi. Bila je odgovorna za trge Avstrije,...