Tamara Langus je samostojna strokovnjakinja za družbena omrežja in svetovalka za digitalno komunikacijo. Končala je študij komunikologije, smer tržno komuniciranje na ljubljanski univerzi, delala kot novinarka na kulturnih področjih. Delovala je v različnih marketinških in digitalnih marketinških agencijah kot tekstopiska in spletna urednica. V zadnjih dvanajstih letih se njeno delo osredotoča predvsem na spletno trženje. Kot svetovalka za spletni marketing...
Letošnja novost je učenje na daljavo, saj bomo večino predavanj snemali in bodo na voljo tistim, ki ne morejo hoditi v Ljubljano. Preostali pa boste lahko z njimi utrjevali znanje. Kako bo delovalo? Dobili boste dostop do e-učilnice, kjer si boste z eno dnevnim zamikom lahko pogledali video predavanja v kombinaciji s PPT prezentacijo. Žal pa bo nekatera predavanja mogoče...
Nova pričeska ni dovolj, bodi bolj drzna/drzen Letošnja novost je učenje na daljavo, saj bomo večino predavanj snemali in bodo na voljo tistim, ki ne morejo hoditi v Ljubljano. Preostali pa boste lahko z njimi utrjevali znanje. LSPR je predvsem program za napredovanje, osebno rast in osvajanje novih znanj. Trimesečni program 23. generacije Londonske šole za odnose z javnostmi se...
Predavatelji LSPR so strokovnjaki na svojem področju in večletni praktiki. Vsebino modula pripravljajo ciljno, glede na udeležence posamezne generacije. Ob teoretičnem znanju v ospredje postavljajo domače in tuje primere dobre prakse, udeležence urijo na delavnicah, simulacijah in vajah.
Merjenje učinkovitosti odnosov z javnostmi Predavatelj: Martina Merslavič Komunikacijske projekte pripravljamo na podlagi analiz in raziskav. V fazi priprave komunikacijskega projekta si zastavimo realne, merljive komunikacijske cilje. Merjenje učinkovitosti je dokaz, da odnosi z javnostmi prinašajo dodano vrednost. Na ta način ovrednotimo sebe in svoje delo.
Upravljanje dogodkov in vodenje kreativnih timov Predavatelj: Katja Krasko Štebljaj Že samo vodenje projekta je upravljanje z ljudmi, od naročnika in sodelavcev, do podizvajalcev in drugih ciljnih javnosti. Naučili se bomo, kako organizirati svoje delo in delo celotne ekipe ter kako ustrezno motivirati sodelavce.
Odnosi z mediji Predavatelj: mag. Nada Majdič Mihelec Za začetek razjasnimo, da odnosi z javnostmi niso zgolj odnosi z mediji. Nato govorimo o strokovnem odnosu, ki zahteva korektno sodelovanje. Spoznavamo raznovrstnost medijske scene, pripravljamo medijski načrt, se učimo o orodjih in tehnikah odnosov z mediji. Delimo izkušnje in se učimo na praktičnih primerih.
22. generacija udeležencev LSPR Slovenija z izobraževanjem prične 14. marca 2017, v Ljubljani. Osnove medijskega prava in odnosi z mediji, upravljanje dogodkov in vodenje kreativnih timov, vodenje projektov in produkcija, produktno, krizno, interno in komuniciranje v družbenih omrežjih, retorika in nastop pred kamero, so le nekateri izmed triindvajsetih programskih modulov izobraževalnega programa LSPR Slovenija, ki ponujajo teoretična znanja, podkrepljena z...
Karolina poslovno uspešnost dosega s sistematičnim in načrtnim izvajanjem digitalnih, internih, korporativnih, tržnih, medijskih in marketinških projektov, danes kot del marketinške ekipe podjetja Flegis, za blagovno znamko Curaprox. Kot urednica vsebin na družbenih omrežjih je sodelovala pri Konferenci medijskih trendov SEMPL, pri Slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah DIGGIT je skrbela za odnose z javnostmi in komuniciranje na družbenih omrežjih. Med...