Iskalnik
Nastop pred kamero
Nastop pred kamero Predavatelja: Boštjan Vrhovec, Darja Zgonc Osnovne usmeritve po teoriji, predvsem pa iz prakse in že je pred vami izziv. Deset minut priprave, potem pa akcija – snemamo! Kako ste se odrezali? Poglejmo!

LSPR na daljavo
Letošnja novost je učenje na daljavo, saj bomo večino predavanj snemali in bodo na voljo tistim, ki ne morejo hoditi v Ljubljano. Preostali pa boste lahko z njimi utrjevali znanje. Kako bo delovalo? Dobili boste dostop do e-učilnice, kjer si boste z eno dnevnim zamikom lahko pogledali video predavanja v kombinaciji s PPT prezentacijo. Žal pa bo nekatera predavanja mogoče...

Karolina Marolt
Karolina poslovno uspešnost dosega s sistematičnim in načrtnim izvajanjem digitalnih, internih, korporativnih, tržnih, medijskih in marketinških projektov, danes kot del marketinške ekipe podjetja Flegis, za blagovno znamko Curaprox. Kot urednica vsebin na družbenih omrežjih je sodelovala pri Konferenci medijskih trendov SEMPL, pri Slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah DIGGIT je skrbela za odnose z javnostmi in komuniciranje na družbenih omrežjih. Med...
Predavatelji
Predavatelji LSPR so strokovnjaki na svojem področju in večletni praktiki. Vsebino modula pripravljajo ciljno, glede na udeležence posamezne generacije. Ob teoretičnem znanju v ospredje postavljajo domače in tuje primere dobre prakse, udeležence urijo na delavnicah, simulacijah in vajah.

Čas je, da se lotiš poletnih zaobljub in sprememb
Nova pričeska ni dovolj, bodi bolj drzna/drzen Letošnja novost je učenje na daljavo, saj bomo večino predavanj snemali in bodo na voljo tistim, ki ne morejo hoditi v Ljubljano. Preostali pa boste lahko z njimi utrjevali znanje. LSPR je predvsem program za napredovanje, osebno rast in osvajanje novih znanj. Trimesečni program 23. generacije Londonske šole za odnose z javnostmi se...
Merjenje učinkovitosti odnosov z javnostmi
Merjenje učinkovitosti odnosov z javnostmi Predavatelj: Martina Merslavič in Katja Cimermančič Komunikacijske projekte pripravljamo na podlagi analiz in raziskav. V fazi priprave komunikacijskega projekta si zastavimo realne, merljive komunikacijske cilje. Merjenje učinkovitosti je dokaz, da odnosi z javnostmi prinašajo dodano vrednost. Na ta način ovrednotimo sebe in svoje delo.

Andreja Jernejčič
– Direktorica podjetja za piar, komuniciranje, treninge javnega nastopaja in izobraževanja z lastno blagovno znamko Andreja (piar reference: podjetje Skaza, Citypark, ECE, Eles, Telekom Slovenije, NLB, klinika Svjetlost, GoOpti, Rimske terme) – Vodenje predavanj, treningov in delavnic s področja komuniciranja, piara, ustvarjanja osebnega piara, javnega nastopanja, internega komuniciranja, skrivnostih uspešne prezentacije – Vodenje predavanj na mednarodnih poslovnih šolah in fakultetah...

Darja Zgonc
Darja Zgonc sodi med najbolj prepoznavne televizijske obraze v Sloveniji. Na POP TV že od samega začetka soustvarja informativni program, sprva kot dnevna urednica in voditeljica, nato kot voditeljica oddaje 24 ur in posebnih informativnih oddaj. Od leta 2004 do leta 2008 je bila tudi odgovorna urednica informativnega in športnega programa POP TV. ...
Upravljanje dogodkov in vodenje kreativnih timov
Upravljanje dogodkov in vodenje kreativnih timov Predavatelj: Katja Krasko Štebljaj Že samo vodenje projekta je upravljanje z ljudmi, od naročnika in sodelavcev, do podizvajalcev in drugih ciljnih javnosti. Naučili se bomo, kako organizirati svoje delo in delo celotne ekipe ter kako ustrezno motivirati sodelavce.