Londonska šola za odnose z javnostmi LSPR Medijski partner d.o.o. Slovenska cesta 56 1000 Ljubljana Tel.: 01 43 45 640 e-pošta: lspr@marketingmagazin.si www.lspr.si London School of Public Relations LSPR Worldwide David Game House 69 Notting Hill Gate London W11 3JS e-pošta: lspr@easynet.co.uk www.pr-school-london.com Informacije o izobraževanjihMateja Repovž, direktorica LSPRtel.: 01 43 45 640 gsm: 00386 41 36 76 36 mail: mateja.repovz@marketingmagazin.sie-pošta: lspr@marketingmagazin.si www.lspr.si www.facebook.com/LSPR.Slovenija
Krizno komuniciranje in upravljanje nevarnosti Predavatelj: Katja Krasko Štebljaj Vsaka krizna situacija je obenem priložnost. Lahko izkoristimo val pozornosti in obrnemo trenuten položaj sebi v prid, lahko pa potonemo. Krizni štab je kapitan ladje in edini verodostojni izvor informacij. Hiter odziv s proaktivnimi in odprtimi odnosi s ciljnimi javnostmi je ključ za razumevanje nastale situacije.
Program LSPR Za fizične osebe HITRA PRIJAVA: 1.260,00 € + ddv = 1.537,20 eur (možnost plačila na 3. obroke) REDNA PRIJAVA: 1.400,00 € + ddv = 1.708,00 eur(možnost plačila na 3. obroke) Za pravne osebe HITRA PRIJAVA: 1.395,00 € + ddv = 1.701,90 eur REDNA PRIJAVA: 1.550,00 € + ddv = 1.891,00 eur *zadnji dan za prijavo na izobraževanje je...
Veščine prepričevanja in vplivanja Predavatelj: Anja Hlača Ferjančič V trenutku, ko besedo izgovorimo, nismo več njeni gospodarji. Ona postane naša gospodarica. Zgodovina človeštva bi se vrtela drugače, če bi besede lahko jemali nazaj. Kaj je retorika in kakšna je njena moč? Nekaj trikov, knjižica nasvetov in izhodišča za vajo.
Najpomembnejši vidik? Vizualno(st)! Ostani v koraku s časom in znanjem! Denis Oštir, Pro Plus in predavatelj na šoli LSPR
Luka Vrtač je v letu 2011 z odliko diplomiral na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, nato pa svojo poklicno pot nadaljeval v odvetništvu. Najprej kot odvetniški pripravnik, po opravljenem pravosodnem izpitu v letu 2014 pa kot odvetniški kandidat v mednarodni odvetniški družbi. V letu 2017 je stopil na samostojno pot, pri čemer od leta 2020 intenzivno sodeluje z odvetnico Ano...
Produktno komuniciranje Predavatelj: Petra Čadež Blagovna znamka nista le embalaža in logotip. Blagovna znamka je skupek vrednot podjetja oziroma organizacije ter njenih izdelkov ali storitev. S komuniciranjem dosegamo razumevanje o izdelkih oziroma storitvah in zagotavljamo pripadnost uporabnikov.
Na vprašanje vam odgovarja predavatelj LSPR mag. Aleksander Salkič, direktor korporativnega komuniciranja v Petrolu.
Letošnja novost je učenje na daljavo, saj bomo večino predavanj snemali in bodo na voljo tistim, ki ne morejo hoditi v Ljubljano. Preostali pa boste lahko z njimi utrjevali znanje. Kako bo delovalo? Dobili boste dostop do e-učilnice, kjer si boste z eno dnevnim zamikom lahko pogledali video predavanja v kombinaciji s PPT prezentacijo. Žal pa bo nekatera predavanja mogoče...