Če kje, misel nemškega fizika in matematika Alberta Einsteina, ki pravi: »Če ne znaš razložiti na enostaven način, potem sam ne razumeš dovolj dobro,« velja v stroki komuniciranja. Agencije in podjetja v oddelke za odnose z javnostmi zaposlujejo posameznike, ki svoje naročnike oziroma podjetje razumejo do obisti. Podrobno poznajo potek poslovanja, poglobijo se v izdelke oziroma storitve in razumejo izzive, s katerimi se soočajo....
Digitalni mediji – Komuniciranje na spletu Predavatelj: Tamara Langus Komuniciranje v okviru digitalnih medijev sledi zakonitostim spleta. Vsebine so relevantne in kratke, vendar pa samo besede ne bodo zadostovale. Na spletu ob fotografiji vodilno vlogo prevzema videovsebina. Poglejmo, kako se na spletu znajde vaša organizacija.
Londonska šola za odnose z javnostmi (LSPR) je eden večjih svetovnih ponudnikov izobraževalnih programov za odnose z javnostmi, komuniciranje, javne zadeve in družbeno odgovornost podjetij. Njen namen je podajanje teoretičnih, predvsem pa praktičnih znanj tistim, ki so šele na začetku svoje kariere, kot tudi izkušenim in vodilnim kadrom.LSPR v SlovenijiPo uspešni uvedbi šole v Veliki Britaniji leta 1992, je Londonska...
Mag. Aleksander Salkič je v družbi A1 Slovenija višji ekspert za korporativno komuniciranje. Že več kot dve desetletji dela na področju odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja in svetovanja strateškemu managementu, na področju poslovnega komuniciranja, internega komuniciranja, javnega nastopanja, odnosov z mediji in kriznega komuniciranja. Je nekdanji novinar in voditelj informativne oddaje 24ur na POP TV, voditelj in moderator številnih prireditev...
Delavnica – komunikacijski načrt Predavatelj: Karolina Marolt Se še spomnite načrtovanja odnosov z javnostmi? Vse se začne z načrtovanjem, zato bomo ponovno sestavili ogrodje komunikacijskega načrta in ga na podlagi izmišljenega primera nekoliko okitili.
Zbornica za odnose z javnostmi ZOJ
Vse bolj se zdi, da največji izziv na področju komuniciranja ni samo izbor pravih besed in zavzeta komunikacijska drža, pač pa slaba praksa, da posamezniki, podjetja in organizacije ne počnejo tega kar govorijo in obratno. Če drža in besede kažejo eno, dejanja pa štrlijo v popolnoma drugo smer, kje je potem kredibilnost govorca, blagovne znamke, podjetja, organizacije in kako lahko...
Protokol Predavatelj: Ksenija Benedetti Pravila, dogovori in postopki, ki se uporabljajo v različnih okoliščinah. Koliko so rigidni in kdaj se jih da prilagoditi? Kako so se spremenili in kaj se ne bo nikdar? Prisluhnite izkušnjam prve dame slovenskega protokola.
Eno bolj pogostih praktičnih vprašanj, na katerega vam bomo pomagali odgovoriti že od 2. marca 2021 naprej. Dobro komuniciranje je osnovni pogoj za dobre odnose. Kar vprašajte katerikoli par :). Komuniciranje je ključnega pomena za boljše delovanje zaposlenih znotraj podjetja, pa tudi za odnose med zaposlenimi in naročniki. Ne glede na delovno mesto in naloge. Odnosi z javnostmi postajajo iz...