Ksenija Benedetti je julija 2000 bila imenovana za šefinjo Protokola Republike Slovenije. Sodelovala je pri pripravi in izvedbi 260-ih državniških obiskov na najvišji ravni v Sloveniji in v tujini ter okrog 80-ih državnih proslavah ter pri drugih, za državo pomembnih projektih. Je članica Koordinacijskega odbora za državne proslave in bila je tudi članica Širše delovne skupine za pripravo in izvedbo...
Če kje, misel nemškega fizika in matematika Alberta Einsteina, ki pravi: »Če ne znaš razložiti na enostaven način, potem sam ne razumeš dovolj dobro,« velja v stroki komuniciranja. Agencije in podjetja v oddelke za odnose z javnostmi zaposlujejo posameznike, ki svoje naročnike oziroma podjetje razumejo do obisti. Podrobno poznajo potek poslovanja, poglobijo se v izdelke oziroma storitve in razumejo izzive, s katerimi se soočajo....
Letos teče 16 leto, ko je moje življenje povsem prepleteno z mediji. Začel sem kot študent na radiu Hit. Takrat je bil ta daleč pred konkurenco in je vpeljal v našo medijsko krajino nove pristope in navade. Imel sem srečo, da sem se lahko učil od najboljših. In tudi čas je bil takšen, da so se dogajale največe spremembe, radio se...
Digitalni mediji – Komuniciranje na spletu Predavatelj: Tamara Langus Komuniciranje v okviru digitalnih medijev sledi zakonitostim spleta. Vsebine so relevantne in kratke, vendar pa samo besede ne bodo zadostovale. Na spletu ob fotografiji vodilno vlogo prevzema videovsebina. Poglejmo, kako se na spletu znajde vaša organizacija.
Londonska šola za odnose z javnostmi (LSPR) je eden večjih svetovnih ponudnikov izobraževalnih programov za odnose z javnostmi, komuniciranje, javne zadeve in družbeno odgovornost podjetij. Njen namen je podajanje teoretičnih, predvsem pa praktičnih znanj tistim, ki so šele na začetku svoje kariere, kot tudi izkušenim in vodilnim kadrom.LSPR v SlovenijiPo uspešni uvedbi šole v Veliki Britaniji leta 1992, je Londonska...
Zbornica za odnose z javnostmi ZOJ
Delavnica – komunikacijski načrt Predavatelj: Karolina Marolt Se še spomnite načrtovanja odnosov z javnostmi? Vse se začne z načrtovanjem, zato bomo ponovno sestavili ogrodje komunikacijskega načrta in ga na podlagi izmišljenega primera nekoliko okitili.
Vse bolj se zdi, da največji izziv na področju komuniciranja ni samo izbor pravih besed in zavzeta komunikacijska drža, pač pa slaba praksa, da posamezniki, podjetja in organizacije ne počnejo tega kar govorijo in obratno. Če drža in besede kažejo eno, dejanja pa štrlijo v popolnoma drugo smer, kje je potem kredibilnost govorca, blagovne znamke, podjetja, organizacije in kako lahko...
Eno bolj pogostih praktičnih vprašanj, na katerega vam bomo pomagali odgovoriti že od 2. marca 2021 naprej. Dobro komuniciranje je osnovni pogoj za dobre odnose. Kar vprašajte katerikoli par :). Komuniciranje je ključnega pomena za boljše delovanje zaposlenih znotraj podjetja, pa tudi za odnose med zaposlenimi in naročniki. Ne glede na delovno mesto in naloge. Odnosi z javnostmi postajajo iz...