Diplomant pridobi mednarodno priznano diplomo Londonske šole za odnosov z javnostmi (LSPR Diploma in Public Relations) in tako postane praktik odnosov z javnostmi. Izobraževalni program je priznan s strani Angleškega združenja novinarjev (NUJ), Mednarodnega združenja svetovalnih agencij (ICCO), Združenje agencija za odnose z javnostmi (ZOJS) in svetovnih svetovalnih agencij Hill & Knowlton, Porter Novelli Int in Schandwick. Udeleženci LSPR-ja postanejo...
Digitalni mediji – Komuniciranje na spletu Predavatelj: Tamara Langus Komuniciranje v okviru digitalnih medijev sledi zakonitostim spleta. Vsebine so relevantne in kratke, vendar pa samo besede ne bodo zadostovale. Na spletu ob fotografiji vodilno vlogo prevzema videovsebina. Poglejmo, kako se na spletu znajde vaša organizacija.
Londonska šola za odnose z javnostmi (LSPR) je eden večjih svetovnih ponudnikov izobraževalnih programov za odnose z javnostmi, komuniciranje, javne zadeve in družbeno odgovornost podjetij. Njen namen je podajanje teoretičnih, predvsem pa praktičnih znanj tistim, ki so šele na začetku svoje kariere, kot tudi izkušenim in vodilnim kadrom.LSPR v SlovenijiPo uspešni uvedbi šole v Veliki Britaniji leta 1992, je Londonska...
Če kje, misel nemškega fizika in matematika Alberta Einsteina, ki pravi: »Če ne znaš razložiti na enostaven način, potem sam ne razumeš dovolj dobro,« velja v stroki komuniciranja. Agencije in podjetja v oddelke za odnose z javnostmi zaposlujejo posameznike, ki svoje naročnike oziroma podjetje razumejo do obisti. Podrobno poznajo potek poslovanja, poglobijo se v izdelke oziroma storitve in razumejo izzive, s katerimi se soočajo....
Vse bolj se zdi, da največji izziv na področju komuniciranja ni samo izbor pravih besed in zavzeta komunikacijska drža, pač pa slaba praksa, da posamezniki, podjetja in organizacije ne počnejo tega kar govorijo in obratno. Če drža in besede kažejo eno, dejanja pa štrlijo v popolnoma drugo smer, kje je potem kredibilnost govorca, blagovne znamke, podjetja, organizacije in kako lahko...
Delavnica – komunikacijski načrt Predavatelj: Karolina Marolt Se še spomnite načrtovanja odnosov z javnostmi? Vse se začne z načrtovanjem, zato bomo ponovno sestavili ogrodje komunikacijskega načrta in ga na podlagi izmišljenega primera nekoliko okitili.
Zbornica za odnose z javnostmi ZOJ
Katja Krasko Štebljaj se v družbi ELES, sistemskem operaterju prenosnega elektroenergetskega omrežja Republike Slovenije ukvarja z internim komuniciranjem in vsebinskim marketingom. Skoraj 8 let pa je tam vodila Službo za odnose z javnostmi, Kariero je po študiju novinarstva na Fakulteti za družbene vede začela kot novinarka in urednica več slovenskih medijev. Kasneje pa je svojo strokovno pot razvijala v odnosih...
Eno bolj pogostih praktičnih vprašanj, na katerega vam bomo pomagali odgovoriti že od 2. marca 2021 naprej. Dobro komuniciranje je osnovni pogoj za dobre odnose. Kar vprašajte katerikoli par :). Komuniciranje je ključnega pomena za boljše delovanje zaposlenih znotraj podjetja, pa tudi za odnose med zaposlenimi in naročniki. Ne glede na delovno mesto in naloge. Odnosi z javnostmi postajajo iz...
Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v podjetju Lidl Slovenija in Predsednica Slovenskega društva za odnose z javnostmi Čeprav je prisegla, da ne bo novinarka, je na grozo svojih staršev postala ravno to. Po večletnem novinarskem in uredniškem delu, je prestopila na drugo stran, med komunikatorje. Med 2006 in 2010 je bila sodelavka Službe za odnose z javnostmi Telekoma Slovenije, kjer...