Vse bolj se zdi, da največji izziv na področju komuniciranja ni samo izbor pravih besed in zavzeta komunikacijska drža, pač pa slaba praksa, da posamezniki, podjetja in organizacije ne počnejo tega kar govorijo in obratno. Če drža in besede kažejo eno, dejanja pa štrlijo v popolnoma drugo smer, kje je potem kredibilnost govorca, blagovne znamke, podjetja, organizacije in kako lahko...
Obisk medijske hiše PRO PLUS 09.011.2017, 14:00 – 15:30 Ogledali si bomo studio 24UR, Svet na kanalu A in Studio 4, ki je namenjeno predvsem resničnostnim šovom.
Priprava na izpit Predavatelj: Karolina Marolt 13.12.2017, 17:00 – 20:00 S pomočjo praktičnega primera obnovimo pridobljeno znanje. Veliko uspeha na izpitu!
Eno bolj pogostih praktičnih vprašanj, na katerega vam bomo pomagali odgovoriti že od 2. marca 2021 naprej. Dobro komuniciranje je osnovni pogoj za dobre odnose. Kar vprašajte katerikoli par :). Komuniciranje je ključnega pomena za boljše delovanje zaposlenih znotraj podjetja, pa tudi za odnose med zaposlenimi in naročniki. Ne glede na delovno mesto in naloge. Odnosi z javnostmi postajajo iz...
Katja Krasko Štebljaj se v družbi ELES, sistemskem operaterju prenosnega elektroenergetskega omrežja Republike Slovenije ukvarja z internim komuniciranjem in vsebinskim marketingom. Skoraj 8 let pa je tam vodila Službo za odnose z javnostmi, Kariero je po študiju novinarstva na Fakulteti za družbene vede začela kot novinarka in urednica več slovenskih medijev. Kasneje pa je svojo strokovno pot razvijala v odnosih...
Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v podjetju Lidl Slovenija in Predsednica Slovenskega društva za odnose z javnostmi Čeprav je prisegla, da ne bo novinarka, je na grozo svojih staršev postala ravno to. Po večletnem novinarskem in uredniškem delu, je prestopila na drugo stran, med komunikatorje. Med 2006 in 2010 je bila sodelavka Službe za odnose z javnostmi Telekoma Slovenije, kjer...
Digitalni mediji – Komuniciranje na družbenih omrežjih Predavatelj: Manca Korelc 12.12.2017, 17:00 – 20:00 Ima vaše podjetje Facebook in Twitter? Ste se odločili prav, ko ste v komunikacijsko strategijo dodali še Snapchat in LinkedIn? Kaj pa Instagram? Kakšna so pravila komuniciranja in kakšne so razlike med posameznimi družbenimi omrežji? Jih upoštevate ali delujete po principu kopiranja in lepljenja?
Diplomant pridobi mednarodno priznano diplomo Londonske šole za odnosov z javnostmi (LSPR Diploma in Public Relations) in tako postane praktik odnosov z javnostmi. Izobraževalni program je priznan s strani Angleškega združenja novinarjev (NUJ), Mednarodnega združenja svetovalnih agencij (ICCO), Združenje agencija za odnose z javnostmi (ZOJS) in svetovnih svetovalnih agencij Hill & Knowlton, Porter Novelli Int in Schandwick. Udeleženci LSPR-ja postanejo...
John Dalton, direktor London School of Public Relations