Na uspešnost poslovanja vpliva več dejavnikov, med njimi ima zagotovo veliko vlogo klima v podjetju, sodelovanje med oddelki, osebna rast in produktivnost zaposlenih, utečeni delovni procesi, kreativni in uspešno realizirani projekti, zadovoljni zunanji partnerji in potrošniki. Skupni imenovalec tem dejavnikom je dobra komunikacija, ki jo velikokrat dojemamo kot samoumevno. Koliko časa v vašem podjetju namenite optimiziranju, izboljševanju ali nadgradnji komuniciranja?...
Obisk medijske hiše PRO PLUS Ogledali si bomo studio 24UR, Svet na kanalu A in Studio 4, ki je namenjeno predvsem resničnostnim šovom.
S Katjo Krasko Štebljaj, predavateljico na Londonski šoli za odnose z javnostmi (LSPR), smo se pogovarjali o (kriznem) komuniciranju v času epidemije in spremembah, ki jih je ta vnesla tudi v odnose z javnostmi. Kako se je v času pandemije covida-19 spremenila funkcija odnosov z javnostmi v podjetju? Sedanja krizna situacija je načela razumevanje sveta. V mnogih kolektivih so...
Priprava na izpit Predavatelj: Karolina Marolt S pomočjo praktičnega primera obnovimo pridobljeno znanje. Veliko uspeha na izpitu!
Katja Krasko Štebljaj se v družbi ELES, sistemskem operaterju prenosnega elektroenergetskega omrežja Republike Slovenije ukvarja z internim komuniciranjem in vsebinskim marketingom. Skoraj 8 let pa je tam vodila Službo za odnose z javnostmi, Kariero je po študiju novinarstva na Fakulteti za družbene vede začela kot novinarka in urednica več slovenskih medijev. Kasneje pa je svojo strokovno pot razvijala v odnosih...
Digitalni mediji – Komuniciranje na družbenih omrežjih Predavatelj: Tamara Langus Ima vaše podjetje Facebook in Twitter? Ste se odločili prav, ko ste v komunikacijsko strategijo dodali še Snapchat in LinkedIn? Kaj pa Instagram? Kakšna so pravila komuniciranja in kakšne so razlike med posameznimi družbenimi omrežji? Jih upoštevate ali delujete po principu kopiranja in lepljenja?
Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v podjetju Lidl Slovenija in Predsednica Slovenskega društva za odnose z javnostmi Čeprav je prisegla, da ne bo novinarka, je na grozo svojih staršev postala ravno to. Po večletnem novinarskem in uredniškem delu, je prestopila na drugo stran, med komunikatorje. Med 2006 in 2010 je bila sodelavka Službe za odnose z javnostmi Telekoma Slovenije, kjer...
Kljub digitalizaciji, ki ponuja zmeraj nova sodobna orodja in kanale komuniciranja, so tako imenovani retro pristopi za številna podjetja še zmeraj pomemben člen delovanja in imajo velik doprinos pri uresničevanju poslanstva podjetja in poslovnih ciljev. Poklic predstavnika na terenu je star več kot pol stoletja in brez sprememb tudi tukaj ni šlo. Med drugim se je zaradi drugačnih komunikacijskih in...
Diplomant pridobi mednarodno priznano diplomo Londonske šole za odnosov z javnostmi (LSPR Diploma in Public Relations) in tako postane praktik odnosov z javnostmi. Izobraževalni program je priznan s strani Angleškega združenja novinarjev (NUJ), Mednarodnega združenja svetovalnih agencij (ICCO), Združenje agencija za odnose z javnostmi (ZOJS) in svetovnih svetovalnih agencij Hill & Knowlton, Porter Novelli Int in Schandwick. Udeleženci LSPR-ja postanejo...