Obisk medijske hiše PRO PLUS
Obisk medijske hiše PRO PLUS Ogledali si bomo studio 24UR, Svet na kanalu A in Studio 4, ki je namenjeno predvsem resničnostnim šovom.
Obisk medijske hiše PRO PLUS Ogledali si bomo studio 24UR, Svet na kanalu A in Studio 4, ki je namenjeno predvsem resničnostnim šovom.
Po skoraj desetih letih dela na področju strateškega komuniciranja tako v naših najbolj znanih komunikacijskih agencijah kot tujini, je v 2021 odšla na samostojno pot, kjer na področju strateškega komuniciranja, predvsem v odnosih z mediji in korporativnem komuniciranju deluje pod PRistno. Sara je članica PRCA in nekdanja diplomantka LSPR. Njeno delo zajema analizo, načrtovanje, izvedbo in svetovanje na področju odnosov...
Na uspešnost poslovanja vpliva več dejavnikov, med njimi ima zagotovo veliko vlogo klima v podjetju, sodelovanje med oddelki, osebna rast in produktivnost zaposlenih, utečeni delovni procesi, kreativni in uspešno realizirani projekti, zadovoljni zunanji partnerji in potrošniki. Skupni imenovalec tem dejavnikom je dobra komunikacija, ki jo velikokrat dojemamo kot samoumevno. Koliko časa v vašem podjetju namenite optimiziranju, izboljševanju ali nadgradnji komuniciranja?...
Ksenija Benedetti je julija 2000 bila imenovana za šefinjo Protokola Republike Slovenije. Sodelovala je pri pripravi in izvedbi 260-ih državniških obiskov na najvišji ravni v Sloveniji in v tujini ter okrog 80-ih državnih proslavah ter pri drugih, za državo pomembnih projektih. Je članica Koordinacijskega odbora za državne proslave in bila je tudi članica Širše delovne skupine za pripravo in izvedbo...
Priprava na izpit Predavatelj: Karolina Marolt S pomočjo praktičnega primera obnovimo pridobljeno znanje. Veliko uspeha na izpitu!
S Katjo Krasko Štebljaj, predavateljico na Londonski šoli za odnose z javnostmi (LSPR), smo se pogovarjali o (kriznem) komuniciranju v času epidemije in spremembah, ki jih je ta vnesla tudi v odnose z javnostmi. Kako se je v času pandemije covida-19 spremenila funkcija odnosov z javnostmi v podjetju? Sedanja krizna situacija je načela razumevanje sveta. V mnogih kolektivih so...
Kljub digitalizaciji, ki ponuja zmeraj nova sodobna orodja in kanale komuniciranja, so tako imenovani retro pristopi za številna podjetja še zmeraj pomemben člen delovanja in imajo velik doprinos pri uresničevanju poslanstva podjetja in poslovnih ciljev. Poklic predstavnika na terenu je star več kot pol stoletja in brez sprememb tudi tukaj ni šlo. Med drugim se je zaradi drugačnih komunikacijskih in...
Digitalni mediji – Komuniciranje na družbenih omrežjih Predavatelj: Tamara Langus Ima vaše podjetje Facebook in Twitter? Ste se odločili prav, ko ste v komunikacijsko strategijo dodali še Snapchat in LinkedIn? Kaj pa Instagram? Kakšna so pravila komuniciranja in kakšne so razlike med posameznimi družbenimi omrežji? Jih upoštevate ali delujete po principu kopiranja in lepljenja?
Letos teče 16 leto, ko je moje življenje povsem prepleteno z mediji. Začel sem kot študent na radiu Hit. Takrat je bil ta daleč pred konkurenco in je vpeljal v našo medijsko krajino nove pristope in navade. Imel sem srečo, da sem se lahko učil od najboljših. In tudi čas je bil takšen, da so se dogajale največe spremembe, radio se...