Predavatelji

Ana Lukanc

Upravljanje dogodkov in vodenje kreativnih timov

Ana Lukanc je svetovalka za organizacijo dogodkov na Pristop Entertainment. Ima več kot 8 let izkušenj iz organizacije dogodkov, vodenja projektov in odnosov z javnostmi. V zadnjih letih se je prekalila v strokovnjakinjo za korporativne dogodke. Za številne velike naročnike skrbi za celostno organizacijo – od kreativne zasnove dogodka do svetovanja, izvedbe in finančnega vodenja.

Ana Aleksandra Zupančič

Veščine prepričevanja in vplivanja

Ana Aleksandra je izganjalka vražje treme, izurjena in tankočutna svetovalka pri vsakršnih težavah izpostavljanja. Udeležence očara s strokovnostjo in začara s spontanostjo. Z vajami in metodami izvabi iz tečajnikov več, kot premore sama, in ko odhajajo z njenih delavnic, jih za popotnico oboroži s številnimi nasveti. Z ljudmi govori tako dolgo, dokler tudi sami ne postanejo sproščeni govorci: pri tem...

mag. Aleksander Salkič

Upravljanje komuniciranja z zaposlenimi

Mag. Aleksander Salkič je v družbi Petrol direktor Korporativnega komuniciranja. Že več kot poldrugo desetletje dela na področju odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja in svetovanja strateškemu managementu, na področju poslovnega komuniciranja, internega komuniciranja, javnega nastopanja, odnosov z mediji in kriznega komuniciranja. Vrsto let izvaja individualne treninge javnega nastopanja in nastopanja v medijih. Je nekdanji novinar in voditelj informativne oddaje 24ur...

Boštjan Vrhovec

Nastop pred kamero

Po študiju Primerjalne književnosti in slovenščine na FF v Ljubljani, je Vrhovec diplomiral na AGRFT, Ljubljana, smer filmsko televizijska režija. Kot filmski kritik je pisal za revijo Ekran, časopis Naši razgledi in za radijsko oddajo Gremo v kino. Režiral je več kot 10 gledaliških predstav v profesionalnih in eksperimentalnih gledališčih po Sloveniji. Od leta 1979 do 1989 je bil zaposlen...

Božidar Novak

Krizno komuniciranje in upravljanje nevarnosti

Znanje in izkušnje je pridobil v več kot 600 komunikacijskih projektih v osmih državah ter na številnih izobraževanjih doma in v tujini. Je strokovnjak za krizno komuniciranje in komuniciranje z vplivnimi javnostmi. Trenutno opravlja tudi funkcijo predsednika Združenja za odnose z javnostmi (ZOJS) ter člana izvršnega odbora ICCO (Mednarodnega združenja agencij za odnose z javnostmi), je pa tudi član IPRA...

Cene Grčar

Osnove medijskega prava

Cene Grčar je odvetnik družbe Pro Plus d.o.o. ter njen pooblaščenec v vseh sodnih in upravnih postopkih. V družbi deluje vse od njenih začetkov. Je odličen poznavalec medijskega prostora v Sloveniji in na tujem, ter pravnega okvira regulative in samoregulative, ki na evropski in nacionalni ravni opredeljuje dejavnost medijskega založništva in tržnega komuniciranja. V obdobju 2008–2010 je bil predsednik, v...

Darja Zgonc

Nastop pred kamero

Darja Zgonc sodi med najbolj prepoznavne televizijske obraze v Sloveniji. Na POP TV že od samega začetka soustvarja informativni program, sprva kot dnevna urednica in voditeljica, nato kot voditeljica oddaje 24 ur in posebnih informativnih oddaj. Od leta 2004 do leta 2008 je bila tudi odgovorna urednica informativnega in športnega programa POP TV.              ...

Denis Oštir

Delavnik sodobnega novinarja

Denis Oštir je odgovorni urednik spletnega 24ur.com in sedmih specializiranih portalov (Moškisvet.com, Zadovoljna.si, Vizita.si, Okusno.je, Bibaleze.si, Cekin.si in Dominvrt.si), ki delujejo pod okriljem medijske hiše Pro Plus. Sicer pa je bil pred tem Oštir že več kot desetletje del uredništva informativne oddaje 24ur na Pop TV.

John Dalton

Korporativno komuniciranje in korporativna družbena odgovornost

John Dalton se je pridružil David Game Media Group kot svetovalec v okviru katere je razvil njihove medijske šole, ki vključujejo tudi Londonsko šolo za odnose z javnostjo. Tako je postal direktor LSPR UK in LSPR Worldwide ter član Internacionalnega inštituta za strateške študije. Kot specialist na področju blagovnih znamk je bil med prvimi, ki je omenjeno vsebino vključil v...

Katja Krasko Štebljaj

Upravljanje dogodkov in vodenje kreativnih timov | Vodenje projektov in produkcija

Katja je vodja Službe za odnose z javnostmi v družbi ELES. Kariero je po študiju novinarstva na Fakulteti za družbene vede začela kot novinarka in urednica več slovenskih medijev, kasneje pa je svojo strokovno pot razvijala v odnosih z javnostmi – kot svetovalka v oglaševalskih agencijah ter podjetjih na področju informacijske tehnologije, okolja in farmacije. Danes kot predavateljica na Londonski...

Karolina Marolt

Osnove PR - Dobrodošli v svetu PR | Delavnica - komunikacijski načrt | Priprava na izpit

Karolina poslovno uspešnost dosega s sistematičnim in načrtnim izvajanjem digitalnih, internih, korporativnih, tržnih, medijskih in marketinških projektov, na zadnje kot del ekipe podjetja Flegis, za blagovno znamko Curaprox. Kot urednica vsebin na družbenih omrežjih sodeluje pri Konferenci medijskih trendov SEMPL, pri Slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah DIGGIT skrbi za odnose z javnostmi in komuniciranje na družbenih omrežjih. Med drugim sodeluje...

Ksenija Benedetti

Protokol

Ksenija Benedetti je julija 2000 bila imenovana za šefinjo Protokola Republike Slovenije. Sodelovala je pri pripravi in izvedbi 260-ih državniških obiskov na najvišji ravni v Sloveniji in v tujini ter okrog 80-ih državnih proslavah ter pri drugih, za državo pomembnih projektih. Je članica Koordinacijskega odbora za državne proslave in bila je tudi članica Širše delovne skupine za pripravo in izvedbo...

Manca Korelc

Digitalni mediji – Komuniciranje na družbenih omrežjih

Manca Korelc je vodja vključitve uporabnikov pri Ceneje.si in kot del uredniške ekipe skrbi za spletne vsebine. Prevzela je tudi komunikacijo podjetja na družbenih omrežjih in predava na delavnicah s področja digitalnega poslovanja. Pred prihodom v podjetje Ceneje je bila vodja marketinga v podjetju Odeja, kjer je skrbela za celoten spekter marketinških aktivnosti. Njeno ozadje je svet digitalnega marketinga. V...

Martina Merslavič

Merjenje učinkovitosti odnosov z javnostmi

Martina Merslavič trdno verjame, da je učinkovitost komuniciranja vedno mogoče povečevati. Da si lahko vsak dan boljši, je potrebno najprej zelo dobro vedeti, zakaj nekaj počneš in kakšne cilje želiš dosegati, predvsem pa si določiti indikatorje, ki objektivno dokazujejo, kako si pri tem uspešen. Komuniciranje velikokrat velja za mehko stroko, kjer je težko vse izmeriti in dokazati, imamo pa na...

Mateja Kocjan

Priprava novinarske konference

Mateja Kocjan je svetovalka za odnose z javnostmi na Zavodu RS za varstvo narave, kjer že 15 let združuje naravoslovje s komunikacijo. Poleg vodenja odnosov z javnostmi, sodeluje pri komunikaciji v projektih iz različnih finančnih mehanizmov, aktivna je na področju Konvencije o biotski raznovrstnosti, kjer je nacionalni koordinator za področje posredovanja informacij. Izziv ji predstavlja priprava dogodkov, vse od priprave...

mag. Nada Majdič Mihelec

Odnosi z mediji

Nada Majdič Mihelec je svojo strokovno pot začela v odnosih z javnostmi (Pristop, Imelda). Izkušnje je nabirala na obeh straneh dela v odnosih z javnostmi, tako kot svetovalka v agenciji za odnose z javnostmi kot tudi v gospodarstvu. Kmalu je odnosom z javnostmi dodala še delo v marketingu. Zadnja leta je vodja službe za marketing v družbi T-2.   Čeprav...

mag. Nina Tomažin Bolcar

Načrtovanje odnosov z javnostmi

Kot študentka arhitekture je Nina Tomažin Bolcar sodelovala z arhitekturnimi biroji pri nagrajenih arhitekturnih ter urbanističnih natečajih, po zaključeni diplomi pa se je preusmerila na področje trženjskega komuniciranja. Izkušnje je pridobivala tudi kot kreativna direktorica na Kanalu A, preden je leta 2001 prestopila na področje odnosov z javnostmi, ko se je zaposlila na Pro Plusu, izdajatelju tv programov POP TV...

Noah Charney

Kreativno pisanje

Dr. Noah Charney je ameriški pisatelj in publicist, ki se lahko pohvali s kar nekaj knjižnimi uspešnicami, najbolj znan je njegov prvenec z naslovom Tat umetnin, ki je preveden v sedem jezikov, tudi v slovenščino. Charney kot izredni profesor deluje na univerzi v Ljubljani ter na univerzi v Rimu, kot gostujoč predavatelj sodeluje tudi na univerzi Brown. Poznan je kot...

Petra Čadež

Produktno komuniciranje

Petra Čadež ima več kot dvajset let mednarodnih izkušenj na področjih strategij, marketinga in upravljanja blagovnih znamk. Svojo poslovno pot je začela v svetu oglaševalskih agencij in jo nadaljevala na naročniški strani. V zadnjih šestnajstih letih je zasedala številne vodilne položaje v okviru skupine Telekom Austria, vodilne telekomunikacijske družbe v Srednji in Vzhodni Evropi. Bila je odgovorna za trge Avstrije,...

Sebastjan Jeretič

Krizno komuniciranje in upravljanje nevarnosti

Mag. Sebastjan Jeretič je strokovnjak s področja strateškega komuniciranja z dolgoletnimi izkušnjami iz gospodarstva in politike.

Dr. Zdravko Zupančič

Veščine prepričevanja in vplivanja

Fellini je leta 1960 ustvaril »Sladko življenje». Dr. Zdravko Zupančič je potemtakem starejši gospod. Z mlajšo frizuro. Ko je vrag odnesel šalo, jo Zdravko ukrade in privede ljudem nazaj. Argumentacija je satira. Nespodobno je igrati spodobnega predavatelja. HOMO RHETORICUS tri desetletja govori o govorjenju. Redka vrsta. Z navdihom, ki jemlje dih. Odgovori na vprašanja občinstva, še preden jih zastavijo. Lahko...

Valerija Prevolšek

Vodenje projektov in produkcija

Valerija Prevolšek je direktorica družbe za zakup medijev, Media Pool in predsednica mednarodne konference SEMPL. Svojo karierno pot je začela na področju upravljanja s človeškimi viri in jo kmalu za tem nadaljevala v oglaševanju, kjer ima danes že več kot 10 let izkušenj. Odlikuje jo predvsem izjemen pregled nad slovensko medijsko krajino, v letih na čelu SEMPL-a, pa se je...